هونجان-زرچشمه

ما را در معرفی بیشتر روستا یاری فرمایید

هونجان-زرچشمه

ما را در معرفی بیشتر روستا یاری فرمایید

حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیات همراه در جمع فرهیختگان فرهنگی شهرستان شهرضا در روستای هونجانبه گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، قائدیها به همراه تعدادی از معاونین و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش در آیین تجلیل از فرهنگیان فرهیخته شهرستان شهرضا حاضر شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ابتدای سفر یک روزه خود در بیت العباس روستای هونجان با فرهنگیان و اهالی این روستا دیدار داشتند . این دیدار با حضور معاونین مدیر کل ، مدیر کل امور روستایی استانداری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، بخشدار مرکزی شهرستان شهرضا و تنی چند از مسئولین محلی و پیشکسوتان تعلیم  وتربیت  صورت پذیرفت.

قائدیها ضمن تقدیر از پیش کسوتانی که در عرصه تعلیم و تربیت سنگ بنای فعالیت های آموزشی را گذاشته اند خروجی مدارس قدیمی هونجان را دهها شهیدی دانست که تقدیم انقلاب و اسلام شده اند . در ادامه معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان ضمن تقدیر از مقام شامخ معلم متخصصین و گردانندگان مدیریتی کشور را نتیجه و دسترنج معلمان دانسته وبرنقش فرهنگی و اجتماعی آنها تاکید داشتند . 

در ادامه قائدیها به همراه تعدادی از معاونین و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش در آیین تجلیل از فرهنگیان فرهیخته شهرستان شهرضا حاضر شدند.

قائدیها مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان در آیین تجلیل از فرهنگیان فرهیخته شهرستان شهرضا گفت: شهرضا، شهری است که خود من در اینجا درس خوانده و تدریس داشته ام.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمود: به تمام دستگاه ها تاکید می کنم به فکر آموزش و پرورش باشند، هرچند حقوق معلمان از دیگر ارگان ها کمتر می باشد اما سطح سواد و میانگین تحصیلات همکاران فرهنگی از دیگر ارگان ها بیشتر است.

 وی همچنین اشاره ای به تلاش دولت تدبیر و امید برای حل مشکل فرهنگیان نمود وگفت: دولت در حال انجام دو کار است:

اجرای طرح رتبه بندی معلمان که از 1/7/94 در 4بند اجرا می شود  و1700میلیارد تومان صرف رتبه بندی خواهد شد.

 2- آموزش وپرورش در مورد استخدام 5000 نیرو در حال تلاش است واولویت با فرزندان فرهنگیان عزیز می باشد که حداقل مدرک تحصیلی لیسانس را پس از قبولی در آزمون استخدامی داشته باشند.

 احمد ملکیان مدیر آموزش و پرورش شهرضا ضمن تبریک هفته مقام معلم، از جمله انتظارات دولت تدبیر و امید را ایجاد روحیه نشاط در بین فرهنگیان و دانش آموزان گرانقدر بیان کرد.

وی گفت: معلم ما می داند که فرآیند آموزش فقط کلاس درس نیست معلم افق روشن زندگی را به دانش آموزانش هدیه می دهد.

  ملکیان در پایان سخنان خود از قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه برای بازدید از شهرضا تشکر و قدردانی کرد و از ایشان خواست برای مناطق با محرومیت بالا سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

در پایان این مراسم باشکوه از منتخبین فرهنگی که در سطح آموزشگاه، شهرستان واستان به عنوان معلمان نمونه و برتر انتخاب شده بودند تقدیر وجوایزی به این عزیزان  اهدا گردید.




ادامه تصاویر در ادامه مطالب 
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد