هونجان-زرچشمه

ما را در معرفی بیشتر روستا یاری فرمایید

هونجان-زرچشمه

ما را در معرفی بیشتر روستا یاری فرمایید

شبنم

    کد قطرات شبنم




نظرات 4 + ارسال نظر
سو گند پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

صابر جان من نمیدونم چی بگم فقط بهت تبریک میگم

از شما خیلی متشکرم

سو گند جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام خوبین سوگند هستم اقا صابر واقعا این عکسه مال روستای خودتون اگه این طوری خیلی قشنگه ببین من این قد مجذوب وبلاگت شدم که همیشه توش سیر میکنم واقعا قشنگه به من که آرامش میده موفق باشی

سوگند این عکس مال خوده خوده روستامونه امیدوارم هر جا هستین موفق باشید

الی چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

خییییییییییییییییییییییییییییلی روستای قشنگی دارن
واقعا خوش به حالتون

محسن شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام صابر جان
منم مال هونجونم
مرسی از زحماتت
اگه تونستی بازم از این عکسا برامون بذار
خیلی دوستت دارم
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد